HTC Wildfire S Test

Jaja, ich weiß, der Test ist schon 4 Wochen überfällig, aber ich habe es nicht früher geschafft, sorry. Auch bin ich noch nicht zu mehr als dem Video gekommen. Aber soviel sei gesagt: Mehr Handy braucht man eigentlich nicht. Auflösung ist jetzt ok, einfache App Spiele laufen, Kamera ist ok, Navi funzt wunderbar und flüssig läuft auch alles.

This entry was posted in Android, Geeky, HTC, Smartphone and tagged , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to HTC Wildfire S Test

  1. Pingback: htc wildfire s test - HTC VERIZON – HTC VERIZON

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s